onsdag den 1. august 2012

Dejligt med nyt fra elever på ferie!

Her er lidt stille sommeren over. De fleste familier er taget på ferie, og danskundervisningen er for manges vedkommende sat i bero.
Gudskelov dumper der af og til et postkort ind ad brevsprækken eller en mail i indbakken fra mine elever og deres forældre. Det seneste postkort er fra Asger, Esben og deres mor Christina, der skriver:

Kære Marlene.

Vi er på ferie i Danmark.
Vi hygger os med Bedstemor.

Mange sommerhilsener fra
Esben, Asger, Christina og Bedstemor.

Jeg elsker at få post, og kortet er hængt op på min væg bag computeren.
Der kom også en mail fra Claire for et par uger siden:

Hej Marlene.
Jeg er på ferie i Danmark.
Knus Claire

Nu er vi nået august måned, og jeg glæder mig til at se de kendte ansigter fra i næste uge af!