torsdag den 28. maj 2009

Hvem er jeg?


Min professionelle baggrund for at undervise børn og voksne  i dansk er min uddannelse og erfaring som dansk folkeskolelærer.

Min private baggrund er mine egne seks børn, deres uddannelse og vores fælles erfaring med flere sprog og kulturer.

- Uddannet folkeskolelærer fra Zahles Seminarium i København i 1996.

- Alsidige undervisningserfaringer, fra landsbyskolen over det private skolesystem til
  storbyskoler.

- Erfaringer med dansk som andetsprog på en folkeskole i Brøndby Strand,
  København, hvor jeg var afdelingsleder.

- Undervisning i engelsk i den franske underskole.

- Undervisning i engelsk i GRETA, som er den franske stats  
   voksenundervisningsorganisme.

- Undervisning ligeledes i forretningsengelsk og -dansk på alle niveauer i virksomheder eller privat.

- Løbende videreuddannelse på kurser relevante for sprogundervisning.

- Jeg holder mig til stadighed orienteret om udviklingen i den danske folkeskole.

- Jeg er selv mor til seks børn i alderen 10 til 22 aar.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for flere oplysninger.

Marlene Losseni,
Telefon: +33 (0) 3.25.39.28.73
Mobil:   +33 (0)6.10.40.55.55

Mail:     marlene.wulff@orange.fr
Skype:  mwlosseni